Jaap

Alleen positieve reviews gewenst (geëist) vreemd

Deel uw ervaring met ons!

Onlangs heeft u een aankoop gedaan bij HardwareCity.nl, waarvoor nogmaals onze dank. Wij hechten veel waarde aan hoe u onze service heeft ervaren. Om de klanttevredenheid te optimaliseren, werken wij samen met de onafhankelijk reviewsite FeedbackCompany.nl.

Wij willen u van harte uitnodigen om een review over ons te schrijven. Accountregistratie is niet vereist. Het plaatsen van een review kost u daardoor slechts 1 minuut!

Mocht er onverhoopt iets niet naar tevredenheid zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk eerst contact met ons op te nemen, alvorens u een review plaatst!

Klik hier om deel te nemen

Reactie HardwareCity.nl:

Beste Jaap,
Wij hebben zowel telefonisch als per e-mail contact met u proberen te zoeken om met u te bespreken wat er niet naar wens was en hoe wij dit wellicht op zouden kunnen lossen. Telefonisch krijgen wij telkens geen gehoor en op e-mail hebben wij na de eerste keer helaas ook geen reactie meer gehad. Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u uiteraard alsnog contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan ons uiterste best doen om u een passende oplossing te bieden.
In uw review geeft u aan dat wij positieve reviews eisen. Uiteraard zijn wij niet in staat om positieve reviews van onze klanten te eisen, getuige ook uw negatieve review. In de uitnodiging voor het schrijven van een review verzoeken wij onze klanten wél vriendelijk om eerst even contact met ons op te nemen als er iets niet naar wens is. Mogelijk vindt u dit een vreemde gang van zaken. Voor ons is het echter wel zo prettig als klanten eerst contact met ons opnemen als er onverhoopt iets niet naar tevredenheid is. Wij kunnen dan gelijk een passende oplossing trachten te bieden en de klant kan daarna uiteraard alsnog een review schrijven. Het voordeel is ook dat men dan de review behalve op de levering zelf, ook op de geboden aftersales kan baseren.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

Score voor HardwareCity.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee