Q.

Goed, alleen omschrijving is niet altijd helder

Alles is goed gegaan, echter stond er op de website dat het product nieuw was maar het was tweedehands en was niet 100% fit voor de betreffende laptop.

Reactie HardwareCity.nl:

Bedankt voor uw review. De geleverde scharnieren waren echter wel degelijk nieuw! Het is wel zo dat wij ze in bulk geleverd krijgen. Dat wil zeggen dat wij ze per 50 setjes bij elkaar gebonden ontvangen en daardoor willen ze wel eens een beetje op elkaar krassen. Voor de werking en levensduur maakt dit uiteraard niet uit. Wij begrijpen dat het hierdoor de schijn kan wekken dat het om gebruikte scharnieren gaat, Dit is alleen de moeite ook niet waard gezien de productiekosten voor deze scharnieren die op zeer grote schaal geproduceerd worden. Tenslotte zijn gebruikte scharnieren altijd goed te herkennen aan de schroefpunten; als daar een kringetje omheen zit is het duidelijk dat het gebruikt is (dan hebben er immers eerder schroeven in gezeten). Dit is bij de door ons geleverde set onmogelijk het geval geweest.
Voor wat betreft de pasvorm; voor de DV9000 serie zijn er 3 verschillende soorten scharnieren. De door u bestelde set is het meest voorkomend. Met een beetje aanpassing zijn ze ook passend te krijgen ter vervanging voor 1 van de andere 3 soorten. Als u even contact met ons had opgenomen, hadden we de scharnieren uiteraard ook met alle plezier omgeruild. Ik begrijp echter uit uw review op te maken dat u de scharnieren reeds passend heeft gekregen.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

Score voor HardwareCity.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja