1918 beoordelingen

Ger Drenth

Henderson, ik heb mijn bestelling geplaatst en gevraagd of de producten achterom (20 meter van de weg) konden worden geleverd, dit omdat mijn vrouw ms heeft en ik de spierziekte FSHD. het is vermeld op de transsport bon. ondanks deze vermelding waren de jonge jongens die gezamenlijk de schuttingen kwamen brengen niet van plan ook maar 1 meter verder te lopen dan het begin van de steeg. een zware tegenvaller dus, ik heb met mijn vrouw en een skatebord de schutting delen achterom gekregen, een hele marteling maar toch gelukt. bij de levering zaten bevestigingsmaterialen in de verkeerde kleur, na telefonisch contact heeft Firma Henderson toegezegd dat er nieuwe verstuurd zouden worden en dat de kosten van het retourneren van de verkeerd geleverde spullen uiteraard voor hun kosten zou zijn. de goede montage onderdelen waren de volgende dag in huis, per ommegaande de ander materialen terug gestuurd en tot op heden nog geen porto kosten retour gehad. ik heb ook aan de bel getrokken wat betreft het niet achterom leveren van de schutting, dat is aan de vervoerder, ik snap dat die heb ik ook gemaild over mijn onvrede. Henderson zou erop terug komen en heeft dat niet gedaan. de vervoerder wel, buitenom dat ie in twijfel trok of wij wel wat mankeerde vond hij dat ik reageerde of er een misdaad was gedaan. niet echt klantvriendelijk en zeker niet iemand die ik ooit nog iets voor mij zou laten doen. gelukkig voor hen heb ik ze niet nodig en zij mij niet. ik zou Henderson zeker aan bevelen bij andere omdat de omstandigheden die nu ontstaan zijn puur voort zijn gekomen uit onze beperking. het had anders gekund, maar goed het zij zo.

groet, Ger Drenth

Score voor Henderson Creative Living B.V.: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Ordernummer: Schutting