1918 beoordelingen

A.L. Bijn

Pas op met de 'composietplanken rekentool' van ze, je wordt hiermee opgelicht!
Ze leveren uit deze besteltool m.b.t. de 'all-in pakketten' opzettelijk te weinig en zo betaal je dus teveel. Navraag bij bedrijf gedaan, helaas erg arrogant te woord gestaan, jammer en gemiste kans...
Na afhalen van de bestelde (en betaalde delen!) geven ze ook nog eens te weinig mee (ook met opzet?).
Als je dan toch wilt bestellen, doe het dan per losse vierkante meter, dan krijg je wél waar je voor betaald. Per vierkante meter willen ze echter niet leveren als je meer wenst af te nemen.
Mooie producten maar bedrijf moet nog veel leren op het gebied van duurzame klantrelaties, klantbeleving en eerlijk zakendoen!
Kortom, een naar gevoel aan overgehouden!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer/mevrouw,
Onze rekentool rond af op hele vierkant meters. Dat is inderdaad een beperking, maar om dit nu oplichten te noemen gaat mij persoonlijk wat ver. We ronden namelijk af op hele vierkante meters, zowel naar boven als naar beneden. Er is dus geen sprake van bevoordeling. Over het leveren van te weinig producten kan ik helder zijn. Dat wordt niet met opzet gedaan.
Ik vind het vervelend dat u een slecht gevoel over heeft gehouden aan de transactie. Ik nodig u graag uit om telefonisch contact met mij op te nemen. Ik hoor dan graag in meer detail wat wij kunnen verbeteren en hoe we van u alsnog een tevreden klant kunnen maken.
Hartelijke groet,
Ruud
Henderson Creative Living

Score voor Henderson Creative Living B.V.: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Ordernummer: vlonder composietplanken