1918 beoordelingen

Henny Comber

Schutting besteld en keurig netjes gebeld en geleverd. Ik had niet goed opgelost en was bouwpakket schutting waar ik geen zin in heb. Contact opgenomen moest formulier invullen en andere schutting bestellen. Zo gezegd zo gedaan.nu 1 week verder 5x email gestuurd 3x gebeld waar ze om me naam vroegen en binnen 3 seconden!!! Wisten ze te melden waar het om ging en wordt doorgestuurd naar administratie!!! Week verder helemaal niks.
Ik geef ze nog 24 uur de tijd om netjes te reageren (op advies Das Rechtsbijstand) om dan verdere maatregelen te nemen.
Conclusie ik heb iets verkeerds besteld ok
Maar ze adverteren met omruilen zonder vragen. Dat klopt ja maar ook zonder reactie om dit netjes af te handelen. Ik wacht nu inmiddels een week.
Ik ga ervan uit dat dit zsm opgelost wordt.
Henny Combee Amstelveen

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Best heer Comber,
Erg jammer dat de verkeerde schutting besteld is en dat goed contact langer op zich heeft laten wachten. Dit is niet onze bedoeling.
Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en zijn wij overeengekomen dat morgen de bestelde schuttingdelen omgeruild gaan worden voor de nieuw uitgekozen schuttingdelen. Zo is dit alsnog naar wens opgelost.
Hartelijke groet,
Bas

Score voor Henderson Creative Living B.V.: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Ordernummer: 4 schuttingen