1918 beoordelingen

Tan

Mooie composiet schuttingplanken en goede telefonisch advies.

In mijn tuin wilde ik graag een grijze composieten schutting maken van verticale schuttingplanken.
Bij de meeste leveranciers vond ik of heel licht grijs of antraciet, maar niets ertussen in, maar bij Henderson kwam ik de geschikte kleur grijs tegen.
Bij de beschrijving van de composiet schuttingplank stond dat de planken reeds voorgeboord waren.
Heb telefonisch contact opgenomen met Henderson en kreeg Priscilla aan de lijn en zij vertelde dat de planken van bestaande schuttingen afgeschroefd worden en dat er daardoor voorgeboorde gaten in zitten.
Ze vroeg me hoeveel planken ik nodig had en adviseerde me om geen 44 losse planken te kopen, maar om 3 composiet schuttingen van 180x180cm te bestellen (daar zitten per schutting 14 planken op) en 2 losse planken.
Bij de schuttingen zaten ook aluminium dwarsliggers, die ik kon hergebruiken voor de te maken schutting.
Dat was een welkome tip, die me een besparing opleverde van 30% (> €200) en een dik uurtje werk om alles los te schroeven. Dank voor deze tip Priscilla!
Toen ik bijna klaar was, kwam ik nog wat schroeven tekort en die zijn me kosteloos nagestuurd.
Het is een 6 meter lange wand geworden van verticale planken die allemaal naast elkaar staan, zonder dat je er palen tussen ziet staan, dus een strak geheel. Dit geeft een veel ruimtelijker beeld van mijn kleine tuin.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze mooie score en beoordeling meneer Tan. De complimenten zullen wij over brengen aan onze collega Priscilla! Dank ook voor het toezenden van de mooie foto's van het eindresultaat.
Wij wensen u veel plezier van deze unieke schutting.
Hartelijke groet,
Bas

Score voor Henderson Creative Living B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Ordernummer: composiet schutting