1918 beoordelingen

JJM van Welsem

Wij zijn naar Zeewolde gereden om het materiaal te bekijken. We hebben hier onze wensen besproken met een medewerker. Kregen een paar tips mee en een offerte. De spullen die wij wilden waren niet op voorraad en we moesten een paar weken wachten voor we konden bestellen. De spullen werden netjes op een pallet aangeleverd door een vriendelijke chauffeur die duidelijk schik had( heeft) in zijn werk. Wij zijn zeer tevreden met het bedrijf en de materialen. De schutting is geplaatst door mij zelf en ziet er mooi uit.
We krijgen regelmatig complimenten. Ook de prijs is goed. Ik ga er vanuit dat deze schutting het langer uithoudt dan die houten schuttingen van de bouwmarkten. Deze zijn soms bij aankoop al gescheurd of gebarsten.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Hartelijk dank voor deze mooie score en review. Goed om te lezen dat de verkregen informatie naar wens is geweest, evenals de aflevering van de bestelde materialen. Zouden wij van het eindresultaat nog wat mooie foto's mogen ontvangen? We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Vriendelijke groet,
Bas

Score voor Henderson Creative Living B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Ordernummer: Design schutting antraciet.