Prijs / Kwaliteit
Service

Westerburger

Slavenarmband 2x ( +/- 20gr ), gewalste ketting armband 1x ( +/- 44 gr ) alle getaxceerd op 22 Krt door juwelier

Bij welke lokatie bent u geweest?

Apeldoorn

Welke twijfels had je van te voren?

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Goud wat 22Krt is ( +/- 60gr ) wordt voor 18Krt ingekocht op een vreemde wijze. Er wordt gegoogeld met vloeistoffen. Degene voor 22Krt was volgens mij niet aanwezig.
Zou ik de mogelijkheid hebben het taxatie rapport van de juwelier bij te voegen, dan kunt u zien dat er aan uw zijde niet juist is gehandeld. Ook heb ik moeten vernemen, dat er meer van deze klachten over uw kantoor zijn!!!!!!!!!!

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Niemand

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Niets

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Tjonge wat een bijzondere review. Tja... we zijn een gespecialiseerd bedrijf en over een aanname van een taxatie kunnen we geen rekening mee houden. Sieraden toetsen we alleen op kennis en constatering. Zelfs van een certificaat kunnen we niet van uit gaan. Uw sieraden zijn kundig getoetst als eerste op een iets lager karaat (Koningswater 21.6). Bij 21.6 verdween het goudstreepje en vervolgens op 18 karaat getoetst en bleef het streepje staan. De sieraden zijn dan geen 21.6 karaat en kunnen dan al helemaal geen 22 karaat zijn. Uw sieraden bleef bij 18 karaat zichtbaar en dat is het karaat van uw sieraden. Alles is u duidelijk uitgelegd en op een transparante wijze laten zien. Vervolgens is er na deze taxatie een bod uitgebracht en u bent hiermee akkoord gegaan. Het bedrag is direct overgemaakt op uw bankrekening. Een goede deal is een deal, waarbij wij allebei tevreden over zijn…toch? Tja klachten en verhalen. U zult versteld zijn van de verhalen en klachten wat wij te horen krijgen en ja deze zijn allemaal waar, helemaal geen speld tussen te krijgen.
Alex
Het Nederlandsche inkoopkantoor Apeldoorn

Score voor Het Nederlandsche Inkoopkantoor: 0.5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Nee
Verkocht / gekocht product: 2x Slavenarmband +/- 20gr 22 Krt 1x Armband Gewals...