Manuel Canto Garcia

Langs geweest voor laminaat. Mijn vrouw zag prachtige plissegordijnen en vroeg informatie aan een verkoper met werkkleding. Het eerdte wat deze verkoper zei was: ik vertel maar gelijk de prijs dan weet u dat het heel erg duur is en hoef ik er niet teveel tijd aan besteden aangezien mijn tijd zeer kostbaar is!!!! Heel erg uitzonderlijk. Naar boven gegaan voor het laminaat en ook weer hetzelfde, zeer weinig tijd besteden aan de vragen die door ons gesteld werden. Oudere verkoper kwam langs om wat te halen, ook een vraag gesteld en uit zijn manier van doen bleek dat ook hij liever had dat je geen vragen stelden. Daarna naar beneden gegaan en gevraagd om een offerte met het leggen van het laminaat binnen 1.5 maanden maar dit kon niet aan gezien zij het te druk hadden.

Verwondert ons dat zij het zo druk hebben met de aandacht die zei geven aan potentiële klanten.

Helaas hebben wij een aantal sterretjes in moeten anders konden wij het programma niet doorlopen. Wij hebben niets besteld. Het gaat bij ons om de kkantvriendelijkheid.

Website

Vriendelijk personeel nemen, iedereen die binnenkomt kan een potentiële klant zijn

Score voor Het Rijswijkse Vloerenhuis: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee