Margot Voskamp

Op aanraden van mijn broer ben ik terecht gekomen bij het Rijswijkse Vloerenhuis om daar een vloer uit te kiezen voor mijn nieuwe woning. Wat een verademing. Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie. Daarna word je rondgeleid door zeer deskundig personeel en zij doen er werkelijk alles aan om te helpen de vloer uit te kiezen die bij jou past. Ik ben er uren geweest, dus zij nemen ook echt de tijd. Omdat het zeer moeilijk is om uit het uitgebreide assortiment te kiezen, krijg je zonder probleem een aantal staaltjes mee naar huis en zij maken een voorlopige offerte voor alle vloeren die eventueel in aanmerking komen. Ik voelde mij echt klant.
Nadat ik mijn keuze had gemaakt, werd er een afspraak gemaakt om de vloer te komen leggen. Mijn tapijt werd netjes verwijderd en in rollen gesneden, zodat ik het makkelijk naar de gemeente-afval kon brengen.
De vloer, zo’n 85 m2 werd in één dag gelegd. De vloer ligt er prachtig bij en de afwerking is echt top.
Ik raad iedereen aan om eens een bezoekje te brengen aan het Rijswijkse Vloerenhuis. Een echt familiebedrijf en ik kan je verzekeren dat je niet teleurgesteld zal worden.

Alles klopt. Vanaf je eerste bezoek tot het leggen van de vloer. Ik kan geen zwakke punten bedenken.

Score voor Het Rijswijkse Vloerenhuis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja