Geen naam

Goed assortiment. Ik was al lang op zoek naar manier om mijn 2 kinderen, 4 en 5, goed op fiets te vervoeren. Met de zadel op stang heb ik hier een goede oplossing voor. Maar wat een ramp om in elkaar te zetten. Rugsteun moest zelf op zadel gezet worden, maar onmogelijk om bij te komen en de meegeleverde bout paste niet, was veel te klein. Ontzettend slecht!! Uiteindelijk hebben we er een eigen mout op gedaan en gelukkig is mijn man handig, maar dit was dus wel de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb (ondanks mooie assortiment), want het past gewoon niet.

Producten leveren die passen!

Reactie Hollandbikeshop.com:

Deze zadels op frame buis passen niet op iedere fiets. De maten van de buis waar het zadel op past staan vermeld bij het product.Ook wordt er een duidelijke montage handleiding bijgeleverd en mocht het product toch niet passen dan kan het zadel altijd retour worden gestuurd en wordt deze gecrediteerd.

Score voor Hollandbikeshop.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zadel op stang