J. Geerdink

3x besteld.

Prima bedrijf met goede prijzen en goede producten waar ik graag bestel, maar wegens verbeterpunt hieronder toch liever niet meer bestel.

DHL vind ik een erg slecht bedrijf. Je weet niet wanneer ze precies langs komen. als je ze gemist hebt komt er ene kaartje door de bus. Daarop staat bijv dat ze morgen weer langskomen. omdat je de hele week werkt ben je er dan en de volgende keer ook niet wanneer ze komen. dan sturen ze het producte were terug (!).
Wanneer je iets wil aanpassen in de bezorging moet je ene code op hun site intypen. Twee van de twee keren werkte deze code niet. De klantenservice kan je dan ook niet verder helpen. De kans bestaat dus dat wanneer je ene product besteld en het wordt door DHL geleverd dat het niet bezorgd kan worden wanneer je er bent en dat ze het terug sturen. Eigenlijk belachelijk en ik begrijp niet waarom jullie nog met hun werken. Er staan namelijk talloze reviews van klanten van jullie die exact hetzelfde vinden. i|k hoop dta jullie er wat mee doen en dat dit doorgegeven wordt zodat ik met ene gerust hart weer wat kan bestellen bij jullie.

MVG J Geerdink

Score voor Hollandbikeshop.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Beugelsot 85,=