Job Bogaard

Kettingkast besteld. Levering was op tijd, maar voor de rest was de ervaring slecht. Product voldoet niet, geen montagehandleiding, geen montagemateriaal, en een levering die op de stoep wordt achtergelaten en een zeer beperkt bereikbare klantenservice.

Ik ben niet tevreden, vandaar dat ik geen sterke punten genoteerd heb

Ik vind dat de volgende zaken sterk verbeterd moeten worden:

- Info op de website: ik heb een kettingkast besteld. ik ga ervan uit dat dit altijd inclusief bevestigingsmateriaal is (boutjes, moertjes, enz). Dit was niet het geval -> zeer teleurstellend.
- Er zat geen montagehandleiding bij
- De kettingkast past niet, ondanks dat deze wordt aangeboden voor een bepaald merk, type en grootte fiets (Alpina 26 inch). -> product voldoet dus niet, zeer teleurstellend.
- levering: bij thuiskomst stond het pakje op de stoep. Hoewel de snelheid goed was en conform de bevestiging, vind ik dit toch raar: iedereen die kwaad in de zin had gehad, had het pakje zo mee kunnen nemen. Nemen jullie dit op met jullie vervoerder?
- bereikbaarheid klantenservice: veel te beperkt: tussen 12 en 16h30? Ik werk full-time, en ben vaak niet in de gelegenheid om dan te bellen. Waarom niet ook 's avonds??

Al met al: ik ga niet meer bij jullie bestellen.

Ik zou het desondanks top vinden als jullie contact met me opnemen om de bestelling goed af te handelen.

Vriendelijke groeten,

Job Bogaard
Julianalaan 93
Overveen

Score voor Hollandbikeshop.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kettingkast