Stoel

De website is onoverzichtelijk. Te veel keuzes aan de linkerkant van de site waardoor je niet weet waar je moet zijn. Ik was op zoek naar een beschermhoes voor de croozer 535. Typte ik in de zoekbalk ’beschermhoes’ in, dan kreeg ik meerdere hoezen te zien behalve die voor de croozer. Via Google kwam ik wel op de juiste plek terecht. Wat blijkt: de hoes staat in het systeem als afdekhoes. Waarom niet alle hoezen dezelfde naam?

1) alle zelfde soort producten dezelfde naam
2) simpeler keuzemenu
3) meer info bij techniche specificaties. Waar is het product van gemaakt?
4) de hoes werd verstuurd in een grote doos terwijl het ook makkelijk door de brievenbus past. Zonde van de doos en het had zo ook goedkoper voor mij geweest.

Score voor Hollandbikeshop.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Croozer beschermhoes