Sergino Croes

Onlangs een band besteld vanuit de zoekfunctie van de website. De zoekfunctie moest gebruikt worden omdat bij het selecteren van de maten fietsbanden uit het menu een zeer beperkte uit het assortiment zichtbaar is, welke wel zichtbaar wordt na zoeken, echter niet meer gesorteerd of selecteerbaar op maat. Hierdoor heb ik de verkeerde maat buitenband besteld, echter 20 minuten na de bestelling een mail naar de shop verstuurd over deze fout met de vraag of de artikelen omgeruild konden worden. Helaas werd de bestelling geupdate, en verzonden voordat ik een antwoord heb gekregen op de mail, heel even later kreeg ik een mail dat ik de bestelling retour zou kunnen zenden. Dat was jammer, want bij deze kostte deze fout mij al 7 euro voor het terugsturen. Wat mijn verbazing vandaag echter compleet maakt is dat de vraagprijs van de band die ik WEL nodig heb en ook heb gemeld nodig te hebben is verhoogd. Wat mij betreft is het verlenen van service PAS NA het versturen van de bestelling al discutabel, maar de laatste actie wijst erop de de winkel mijninziens geen respect voor haar klandizie heeft, in feite zelfs de draak ermee steekt. Gezien de laatste actie weergeeft dat de klantonvriendelijkheid zeer bewust is vond ik het wel waard deze review te plaatsen. Voor zover ik kan zien handelt deze winkel volledig binnen de wet dus daar kan en zal ik niets op aanmerken, maar toch zal ik geen zaken meer doen met deze winkel.

Snelle verzending.

Reactietijd, eerlijkheid.

Score voor Hollandbikeshop.com: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
fietsbanden