Huchem

Prive

Helaas nee niet tevreden.
Ik had Papieren handdoekjes besteld 1 laag 5000 stuks, kleur blauw nu blijkt dat deze 1 laags papieren handoekjes totaal geen vocht opnemen! Ook al doe ik vier laagjes op elkaar leggen en ik maak er een bolletje papier van dan neemt het nog nauwelijks vocht op!! Nergens staat er op de site bij van Hughem een artikel beschrijving met een uitleg waar de papieren handdoekjes het meest geschikt voor zijn zoals vocht opname, thuisgebruik, of meer geschikt voor in een werkplaats! De blauwe papieren handdoekjes scheuren al direct uit wanneer je ze de houder trekt! Helaas kom je pas achter de zeer slechte kwaliteit wanneer je de doekjes gaat gebruiken!
Van Huchem wil mijn bestelling niet terug nemen omdat zij de volle doos zo aangeleverd krijgen!
Ik vind dit een vreemd verhaal omdat de doos dichtgeplakt is met tape met de naam huchem erop afgebeeld!! Met rode stickers erop geplakt met de firma naam er op afgebeeld! En de 2 extra afwaswasborstels waren in de zelfde doos erbij verpakt. Meest vervelende is dat ik geen nieuwe bestelling kan plaatsen omdat van Huchem de ZEER slechte papieren handdoekjes niet wil terug nemen, omdat ik de doos al had geopend! Tsja na opening van de doos weet je pas of je een goed of EEN ZEER SLECHT PRODUCT HEB BESTELD.
Absolut geen aanrader!

Score voor Huchem: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee