De bestelling was snel binnen, maar de sieraden waren veel minder mooi dan op de foto's. Doordat de grootte van de sieraden niet goed in te schatten was op de foto's (en er geen maten bijgegeven stonden), kreeg ik, in plaats van de elegante knopjes met een hangertje die ik dacht te zien, twee grof uitgesneden hangers met knoppen die bijna groter waren dan mijn oorlel. Na de bestelling werd ik constant lastig gevallen met mailtjes over beoordelingen en reviews. Dat wekte bij mij ook nog de nodige irritatie.

De informatie op de site moet beter (of afmetingen bij de beschrijving, of foto's van de sieraden in een oor zodat je de grootte kunt inschatten). Daarnaast is het heel vervelend om constant mailtjes te ontvangen over beoordelingen. Als ik niet antwoord op zo'n mail is het omdat ik niets positiefs te zeggen heb, of omdat ik het niet wil. In beide gevallen ben je niet beter af als je me blijft lastig vallen.

Reactie IdhunaJewels.nl:

We hebben geen reactie ontvangen na een email van onze kant. Als u ontevreden bent over artikelen, mogen de artikelen altijd binnen 14 dagen retour.
Verder hebben we navraag gedaan bij de Feedback company... er is geen storing geweest er zijn twee review mailtjes gestuurd, met een tussentijd van twee weken.
De betreffende artikel pagina's zijn gecheckt en de afmetingen stonden erbij.

Score voor IdhunaJewels.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Twee paar oorbellen, waarvan één echt vreselijk en...