IFM-Ecom

Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn tijdens de levering en je hebt het zelf niet gezien als klant, kan je de schade niet meer verhalen. Dat is dus oppassen geblazen aan de deur als het pak wordt geleverd. Vind ik een beetje gek en niet heel erg 2018. Stond in eerste instantie ook niet duidelijk op de website vermeld, anders had ik me als klant misschien bedacht en had de aankoop niet gedaan. Al met al blij met mijn prikbord, mooie kwaliteit en goede prijs.

Reactie IFM-Ecom:

De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade weigeren beter is dan aannemen. Dit zorgt voor een betere bewustwording bij de vervoerders dat ze voorzichtig met de pakjes om dienen te gaan.
Wij lossen alle problemen in de regel netjes op ook als er al getekend is voor goede ontvangst :)

Score voor IFM-Ecom: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee