Frank Walsarie Wolff

Een aantal jaar geleden heeft Monique voor een ander familielid de uitvaart naar alle tevredenheid geregeld. Op het moment dat wij wisten dat onze moeder snel zou komen te overlijden, hebben wij dan ook meteen contact opgenomen met Monique en konden wij voor het overlijden al een hoop zaken regelen. Zelf hadden wij al een idee wat we wilden, maar Monique heeft met haar kennis, ervaring en eigen ideeƫn ervoor gezorgd dat de uitvaart exact verliep, zoals we in gedachten hadden. Het werd een liefdevol afscheid dat wij nooit zullen vergeten. We kregen alleen maar positieve reacties over hoe alles geregeld was (inclusief de Indische hapjes) en dat de locatie (het Wapen van Zoetermeer) zich uitstekend leende voor deze gelegenheid. Veel mensen wisten ook niet dat je niet altijd gebonden bent aan een crematorium met condoleanceruimte en de daarbij passende sfeer.

Monique heeft ervoor gezorgd dat vanaf het eerste contact tot het eind alles op rolletjes liep. We hadden geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen die ook door haar persoonlijke aanpak, inbreng en humor een moeilijke tijd een stuk minder beladen heeft gemaakt. Hiervoor zijn wij Monique en haar team zeer dankbaar.

Met vriendelijke groet, Familie Walsarie Wolf

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: