Ton de Wit

Toen mijn schoonmoeder in 2015 overleed wilde mijn partner graag een vrouw die de uitvaart voor haar moeder zou verzorgen en kwamen wij na een tip uit bij Monique Kupras van Infinity Uitvaartzorg. We hadden direct een vertrouwd gevoel bij haar en haar manier van werken heeft toen een diepe indruk bij ons, maar ook bij mijn ouders achtergelaten. Mijn ouders hebben na de uitvaart van mijn schoonmoeder aangegeven dat als zij zouden te komen overlijden Monique ook hun uitvaart moest verzorgen. En zo geschiedde. Monique heeft de uitvaart van mijn vader in 2016 verzorgd en toen mijn moeder vorige maand overleed hebben wij direct contact met Monique opgenomen met de vraag of zij de uitvaart van mijn moeder wilde verzorgen. Gelukkig had zij ruimte in haar agenda en vanaf dat moment is ons een grote zorg uit handen genomen en alles in perfecte banen geleid.
Tijdens de gesprekken met Monique nam zij echt de tijd voor ons, luisterde aandachtig, stelde de juiste vragen en heeft zij hele goede ideeƫn aangedragen over dingen waar wij helemaal niet aan hadden gedacht.
De uitvaart van mijn moeder was warm en liefdevol en er kwamen, dank zij Monique, accenten van mijn moeder uit haar leven in terug, die mijn moeder typeerde.
Tijdens en na de uitvaart hebben wij alleen maar hele mooie en liefdevolle reacties ontvangen.
Het is misschien raar om te zeggen, maar wij kunnen Monique dan ook zeer aanbevelen!
Monique, hartelijk dank.

Ton de Wit

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: