Maurice Epker

Infinity Uitvaartzorg heeft ons, ondanks het intense verdriet op een uitstekende manier begeleid tijdens deze moeilijke periode. Vanaf het eerste moment werden wij op een warme en begripvolle manier ondersteund en dat gaf ons veel troost. We willen in het bijzonder Monique bedanken, die vanaf het begin tot het einde zoveel mogelijk voor ons heeft geregeld. Haar persoonlijke en empathische benadering zorgde ervoor dat wij ons volledig konden richten op het afscheid, terwijl zij op de achtergrond zorgde dat alles perfect verliep.

Dankzij Monique hebben wij ons geen moment zorgen hoeven maken over de organisatie. Elke stap werd zorgvuldig en met respect behandeld. Het contact verliep vlot en ze stond altijd voor ons klaar bij vragen of onzekerheden. De aandacht voor detail en de zorg die ze aan alles besteedden gaf ons de mogelijkheid om op een waardige manier afscheid te nemen.

Wij kunnen Infinity Uitvaartzorg dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die in een moeilijke periode op zoek is naar een uitvaartondernemer die met zorg en toewijding te werk gaat.

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: