Hoogstad

We hebben vorige maand gebruik gemaakt van de diensten van Monique voor de uitvaart van mijn vader, en we zijn ontzettend dankbaar voor alles wat zij voor ons heeft betekend. Midden in de nacht hebben we haar gebeld en binnen een uur stond ze klaar om ons te helpen. In een hectische en emotionele periode wist ze rust en structuur te brengen. Wat wij alleen als losse ideeën hadden, heeft Monique omgezet in een prachtig programma voor de uitvaart.
Met veel zorg heeft ze ons begeleid bij het samenstellen van de rouwkaart. Het resultaat was een hele persoonlijke kaart waar we heel blij mee waren. Wat ons ook erg heeft geholpen, was haar beschikbaarheid. Of het nu ’s ochtends vroeg of ’s avonds laat was, Monique reageerde vrijwel direct op onze berichten, zowel via mail als WhatsApp.
Monique is een warme vrouw die niet alleen professioneel maar ook echt betrokken is. Ze kwam elke dag even langs om te vragen hoe het met ons ging en of ze ons ergens mee kon helpen. Haar oprechte interesse, gecombineerd met haar humor, gaf ons een gevoel van troost en steun in een moeilijke tijd.
De uitvaart zelf was prachtig. Het werd een dienst die bij iedereen een diepe indruk achterliet. We kunnen haar niet genoeg bedanken voor haar hulp en betrokkenheid. Monique maakte echt een verschil in deze moeilijk periode

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: