Maurice Veltrop Advies

De magneetplaten zouden binnen 3-4werkdagen geleverd worden, maar direct na bestelling werd dit al langer. Vervolgens blijven de magneetplaten helemaal niet zitten op de auto, terwijl ik exact dezelfde auto heb als op de website waarop het voorbeeld gegeven wordt.

Reactie Informatiebord.nl:

Hoi Maurice,
Nog bedankt voor je review! We hebben elkaar destijds ook al even telefonisch gesproken.
De levering duurde inderdaad één (werk)dag langer omdat Pinksteren er tussen zat. Toen waren wij, net als de rest van Nederland, gesloten. We hebben je wel direct geïnformeerd over de verwachte leverdatum (1 juni) in een update, 4 minuten nadat je de bestelling hebt geplaatst op 25 mei (17:56u).
We hebben dergelijke incidentmanagement/verkeersmanagement -uitingen in stickers, vlakke bordjes, magneetbordjes of zuignapbordjes. Magneetbordjes werken vanzelfsprekend niet op kunststof of aluminium ondergronden. Ondanks dat je dezelfde auto hebt (Volvo) kunnen wij helaas niet voor iedereen bepalen of een magneetbordje goed op zijn of haar auto blijft zitten. Waarschijnlijk toch een ander type, of andere uitvoering!
We hebben je destijds een aantal oplossingen voorgesteld. Je kon de bordjes zelfs kosteloos retourneren. Daar hebben we helaas nooit meer een reactie op ontvangen.
Natuurlijk nemen we elke 'mindere' review ter harte en proberen we hier altijd lering uit te trekken. We hebben zodoende de producttekst bij de magnetische uitvoeringen aangevuld met een opmerking dat deze niet zullen werken op niet-magnetische ondergronden, zoals aluminium en kunststof.
We wensen je nog een fijne dag!
TeamTrafficSupply

Score voor Informatiebord.nl: 2/5