Fabian Rivers

Eerste keer dat ik hier iets bestel. Product is mooi maar helaas was het bord bekrast. Als je met je hand het bord voelt is het niet zoals een “echt” bord. Tis een sticker die erg kwetsbaar is en met je nagel kan je er al krassen op maken. Tot zover hufter proof bord.
Volgende keer toch ergens anders kijken.

Reactie Informatiebord.nl:

Hoi Fabian!
Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te horen dat je bord beschadigd is aangekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! 🙁
In je review geef je aan dat het bord niet aan je verwachtingen voldoet door de look-and-feel van het bordje. Het door jou bestelde bordje wordt echter op dezelfde manier geproduceerd als een officieel verkeersbord, welke je ook langs de Nederlandse openbare wegen vindt. Naast dat ons productieproces de meest moderne methode is om een (verkeers)bord te produceren, is dit ook nog eens de meest duurzame🤩
Binnen TrafficSupply hebben we service hoog in het vaandel staan. We hebben dan ook meerdere pogingen ondernomen om met je in contact te komen via de telefoon of mail, maar helaas tot op heden nog zonder succes.
Team TrafficSupply

Score voor Informatiebord.nl: 2.5/5