Informer

Pieternella, Pieternella Tuinontwerp

7 jaar gebruik ik nu Informer en ik zou willen dat ik het eerder had ontdekt.

Als beginnende, kleine ZZPer begreep ik 12 jaar geleden uit verschillende bronnen dat het verstandig is om je boekhouding zelf te doen.
Zo houd je overzicht over je geld, groei en kansen. Weet je waar je mee bezig bent.
Ipv 1 of 4 x per jaar horen van je dure boekhouder hoeveel geld je aan de belasting moet betalen of hoeveel je terug krijgt. Zo kreeg ik te horen tijdens een KvK-event.

De eerste paar jaar had ik een aantal boekhoudprogramma's uitgeprobeerd en dat was een drama. Als ik bijvoorbeeld een boeking verkeerd had geboekt was ik soms 3 uur bezig om op te sporen waar de fout zat. Of het bedrag van de 21% bedragen (inkomsten) in het grootboek klopte niet met het bedrag van de 21% inkomsten op de balans. Visa versa.

Met informer hoef ik me hier allemaal geen zorgen meer over te maken.
Ik hoef bijna niets meer te doen. Heerlijk. Het gaat bijna allemaal van zelf en alles is heel overzichtelijk.
Mijn bonnetjes en vaste uitgaven komen automatisch of via de foto's die ik maak direct binnen in mijn boekhouding.
Ik zie in een oog opslag wat mijn omzet is en hoe mijn omzet vorig jaar was. Kan ik een betalingsherinnering sturen (gelukkig nog nooit nodig gehad) En gaat kwartaal aangifte (bijna) vanzelf.
Een offerte zet ik met een muisklik om naar factuur. En zo kan ik nog wel even doorgaan met wat ik allemaal zo fijn vind aan Informer.

Boekhouden op deze manier is een fluitje van een cent en kom ik er niet uit?... dan stel ik mijn vraag via de chat en wordt ik snel en prettig geholpen. Of ik bel mijn boekhouder Jolanda of ze ff (online) mee wilt kijken en aanpassen.

Mijn vriend vroeg laatst of ik voor Informer werk omdat ik hem elke weer blij vertel dat boekhouden ook makkelijk, leuk en anders kan (hij gaat volgend jaar trouwens ook over naar Informer na veel worstelingen en gedoe)

Reactie Informer:

Van een review als dit worden wij emotioneel! Deze gaan we inlijsten want wauw; wat een prachtige woorden. Héél erg bedankt voor deze 5*!

Score voor Informer: 5/5
Zou u Informer aanbevelen? Ja