Julie

Inter Immo verkoopt een huis onder het mom van "instapklaar, pak uw verhuisdozen, hier hoeft u niks aan te doen". Echter is hier niks van waar. Gebrek na gebrek. Verkopers ontkennen en bij Inter Immo reageren ze heel passief op de problemen. Denk 2 x na voordat je een huis koopt via Inter Immo waarbij staat dat het instapklaar is!

Reactie Inter Immo:

Wij vinden het ontzettend vervelend, dat jullie tijdens de werkzaamheden in de woning tegen onderliggende problemen zijn aangelopen. Helaas was dit niet bekend bij de verkopers en/of opgemerkt door alle betrokken partijen. Zowel de aan- als verkoopmakelaar is hier niks over opgevallen. U heeft tevens een bouwtechnische keuring uitgevoerd, voordat u over ging tot aankoop. Er is toen ook niks boven water gekomen. Dat de woning als zijnde instap klaar werd gepromoot, is dan ook niet zo vreemd. Wij hebben alle medewerking verleend, nadat de klacht bij ons bekend werd gemaakt. Jammer om te horen, dat u onze reactie als passief heeft ervaren. Wij hebben contact gelegd met de verkopers en u van de gevraagde informatie voorzien, voor zover deze binnen de privacy wetgeving viel. Wij zijn een tussenpersoon en kunnen helaas niet meer dan dat doen. Wij hopen dat deze kwestie snel is opgelost en u kunt genieten van de woning.

Score voor Inter Immo: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee