Erik

Pluspunten: Ik heb werkelijk nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo'n goede service. Voor ons dak van 37 m2 hadden we een behoorlijke bestelling gedaan van EPDM en toebehoren + 12 cm dikke PIR platen. Ik had aangegeven dat we het vanwege een paar droge dagen snel nodig hadden, zodat we het meteen konden verwerken. Alles werd georganiseerd om dit voor elkaar te krijgen, en de dag daarna stond om 11.30 uur keurig netjes de vrachtwagen bij ons met 4 grote pallets. Alles was keurig netjes verpakt en de aantallen klopte.
We hadden het dak nog niet helemaal afgewerkt vanwege tijdgebrek, dus we moesten de daktrimmen nog monteren en de EPDM vastlijmen aan de dakranden. Ik kwam erachter dat ik toch te weinig lijm hiervoor had. Ik kwam twee kiloblikken te kort. InterExpress gebeld, en mijn situatie uitgelegd, en ook aangegeven dat ik het vervelend vond dat ik nu 14,95 verzendkosten moest gaan betalen. De vriendelijke meneer gaf al meteen aan dat ze dit niet voor mij in rekening gingen brengen vanwege de grote order die ik eerder had geplaatst. Er netjes! Maar als grote verassing werd ik daarna terug gebeld dat de blikken gratis naar mij toe verzonden gingen worden, gelijk de dag erna op zaterdag bezorgd. Dát noem ik nog eens service!!!
Ik kan dus iedereen InterExpress aanbevelen. Gewoonweg een TOP bedrijf!!Verbeterpunten: Totaal geen, vooral zo doorgaan!

Score voor Interexpress: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja