Chris

Klantvriendelijk maar niet redelijk in compensatie na leveren defect.product.

Het product werd defect geleverd en ik heb tot op heden mijn aankoop.bedrag nog niet retour.

Klantvriendelijkheid ontbreekt niet maar pragmatisme en klantenbinding daar valt nof wel winst in te behalen. Bij een plaatsvervangend product na levering defect moeilijk gaan doen om 2 euro terwijl retourneren mij ook geld kost is natuurlijk te zot voor service.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Ten eerste vinden we de gang van zaken zeer spijtig! Het afhandelen had beter gekund en het product had niet defect geleverd mogen zijn.
In geval van een defect product kunnen we dit omruilen voor eenzelfde product. Ruilen voor een ander product is vaak ook geen probleem maar indien het nieuwe product duurder is, is de procedure dat we het prijsverschil doorbereken.
Ik ben het met u eens dat 2 Euro prijsverschil niet de moeite is om over te debatteren maar dit zijn wel de marges op een product van nog geen 15 Euro.
U heeft ervoor gekozen om het aankoopbedrag teruggestort te krijgen wat uiteraard ook geen probleem is. We hebben dit snel administratief in orde gemaakt voor u.
We vinden het erg jammer dat u ons op andere punten zoals "Snelheid levering", "Bestelgemak", "Info over verloop order", enz. ook slechte scores geeft, zonder deze toe te lichten. We proberen altijd te leren van de feedback van onze klanten.

Score voor Interngeheugen.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bluetooth earphones mini