Wang

2xddr2geheugen besteld, zondags besteld dinsdag geleverd. Na openmaken van het pakketje bleek de zegel van het geheugen verbroken te zijn en op de banen was duidelijk de sporen van reeds gebruikt te zien. Direct naar MAPP gebeld, daar te horen gekregen dat dit wel eens vorkwam, spullen welke een klant terug had gestuurd komen dan weer in de verkoop. Aangegeven dat ik daar niet op zat te wachten en verwacht had nagelnieuwe te ontvangen. Tja ik had deze terug kunnen sturen. Ik heb ze dan tochgebruikt en ze werken geod. Maar al bij al geen goede zaak. Uiteindelijk toch gebruikt en dat vor de normale prijs! Dan hadden deze ook goedkoper mogen zijn.

Nieuw is nieuw en gebruikt is gebruikt. Geef dit aan en pas de prijs dan aan.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review.
Het komt soms voor dat klanten een verkeerd product bestellen, of ze willen toch een module met een grotere capaciteit. Klanten hebben dan natuurlijk het recht om een product binnen twee weken terug te sturen.

Modules die om bovenstaande reden worden teruggestuurd worden door ons gecontroleerd en terug op voorraad gezet. In uitzonderlijke gevallen verzoeken wij de fabrikant om een nieuwe verpakking.

Wij verkopen geen gebruikte geheugenmodules, alleen nieuwe producten.
Het geleverde geheugen is vanzelfsprekend 100% goed en u behoudt de volledige garantietermijn.
Ook hebben wij u diverse malen de mogelijkheid gegeven het geheugen kosteloos om te ruilen voor modules in een gesealde verpakking. U heeft ervoor gekozen om hier geen gebruik van te maken.

Score voor Interngeheugen.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kingston ddr2 geheugen