ISBW

John

Waardeloos instituut opleidingen vinden geen doorgang ivm te weinig leerlingen, na ruim 1,5 jaar gaat een module van een opleiding HBO Leergang Middle Management eindelijk door wegens een beperkt aantal leerlingen worden de 6 lessen die normaal in 12 weken zouden plaatsvinden in 8 weken en 4 lessen gepropt.
Uitwerkingen van gemaakte vragen worden standaard niet gegeven omdat er geen standaard antwoord mogelijk is...
Eindopdracht die gemaakt moest worden was niet goed geformuleerd na weken van corresponderen volgt er eindelijk duidelijkheid en wordt e.e.a. op het laatste moment aangepast.
Beoordeling van de eindopdracht is zoals een medewerkster van het ISBW aangaf voor het grootste gedeelte natte vinger werk ! Geen duidelijke kaders hoe er beoordeeld wordt en welke punten waarvoor zijn te behalen. Ook geen informatie over punten die je niet gehaald hebt en waarom niet.
Je kan hiertegen in bezwaar gaan tegen betaling van 75 euro, waarna je in beroep kunt gaan bij de commissie van Beroep a 450 euro maar de vraag is in hoeverre keurt hier de slager zijn eigen vlees !
In mijn opleiding volg ik modules waarbij mijn studiegenoten ook Bachelor of Bedrijfskunde opleiding met dezelfde theorie en dezelfde module opdrachten als Middle Manager heb ik zo mijn grote twijfels over de waarde van mijn opleiding, ik zou mezelf als afgestudeerde Bachelor nog meer zorgen gaan maken over het niveau en waarde van deze opleiding. Het heeft er alle schijn van dat een diploma HBO / Bachelor / Bedrijfskunde via dit instituut een te duur "gekocht" wc papiertje is.

Reactie ISBW:

We vinden het spijtig om te vernemen dat de opleiding niet naar tevredenheid is verlopen. Het is ons streven om de kwaliteit van onze opleidingen en onze dienstverlening continu te verbeteren. De persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten is hierbij erg belangrijk. We zullen de punten uit deze review verder intern onderzoeken.
ISBW

Score voor ISBW: 0.5/5