ISBW

Melanie

De docenten voor de module Personeel & Organisatie, en de module Coachingsvaardigheden was ik echt zeer tevreden mee. Deze docenten waren erg inspirerend en heel behulpzaam.
De docent voor Recruitment en Talentmanagement ben ik minder over te spreken, ik vond deze docent erg stug en zeker niet zo inspirerend als de andere 2 docenten, deze module heb ik als laatste gedaan van mijn opleiding, indien ik deze module als eerste had gehad had ik niet gemotiveerd geweest om nog 2 modules te moeten doorlopen.
Het lesmateriaal zou veel eerder verstuurd mogen worden voor de voorbereiding van de 1e les, dit vond ik erg vervelend dat dit zo laat binnen kwam waardoor ik meteen in korte tijd zoveel door moest lezen om voor aanvang van de 1e les alles voorbereid te kunnen hebben. De reader voor de module Recruitment en Talentmanagement vond ik geen fijn "boek" gezien er geen duidelijke inhoudsopgave was, geen opeenvolgende paginanummering door het boek heen en achterin geen "woordenboek" waarmee je terug kan zoeken in het boek. Ik heb op 1 locatie les gehad en dat was in Utrecht, dat was een prima locatie, alles goed geregeld. Jullie eigen online leeromgeving (virtual classroom)vind ik niet zo prettig omdat je elkaar niet kan zien, hierdoor heb je 0 verbinding met je klasgenoten. De tijd die ik kwijt was voor de opleiding was in mijn geval veel meer dan aangegeven, maar dit is natuurlijk persoonlijk. De tijd voor het examen van Recruitment en Talentmanagement was echt te kort, dit hebben al mijn medestudenten zo ervaren en dit hebben wij ook aangegeven op het feedback formulier. Wat ik echt heel jammer vind is dat bij het informeren naar deze opleiding mij verteld werd dat dit een erkende HBO opleiding is, vandaag had ik echter een collega van jullie aan de telefoon welke mij vertelde dat dit geen erkend HBO diploma is, dit was echt voor mij echt een grote teleurstelling en dit zouden jullie naar mijns inziens beter moeten communiceren op jullie internetpagina.

Score voor ISBW: 3.5/5