Asma Claassen

Assalamu alaykum we.wb., op jullie verzoek schrijf ik bij deze mijn ervaringen met mijn bestelling. Ik heb vorige week een aantal kledingstukken besteld. Ik was vergeten de kortingscode toe re passen, maar dat werd handmatig aangepast, wat ik fijn vond, want anders had ik de bestelling moeten annuleren en opnieuw bestellen. Ik kreeg vervolgens een track and trace code met daarbij het tijdslot voor de bezorging. Dit bleek niet te kloppen, omdat PostNL de zending nog niet in ontvangst had genomen en het tijdslot niet was aangepast, waardoor ik helaas voor niets thuis ben gebleven. Als ZZPer is dat voor mij helaas niet alleen tijd- maar ook inkomstenverlies. Toen het pakket binnenkwam ben ik de items direct gaan passen. Helaas blelen enkele items te klein te zijn, waar ik al bang voor was, aangezien jullie grootste maten vaak niet groot genoeg zijn voor mijn lengte en breedte (maat 52, lengte 180cm). De items die ik heb gehouden zijn mooi, maar helaas wel erg warm vanwege het synthetische materiaal. Voor gebruik buiten is her heerlijk, want het laat de wind goed door. Voor het terugzenden van de items die te klein waren koos ik voor DPD, maar het dichtstbijzijnde pakketpunt bleek permanent gesloten en het tweede pakketpunt dat ik probeerde was in de binnenstad, zonder parkeergelegenheid voor de deur. Terugzenden via PostNL zou gemakkelijker geweest zijn.
Ik ben nog in afwachting van de stornering van de korting en de geretourneerde items.

Mooie kleding

Zie beschrijving hierboven