Kuijer

Voordat wij hadden besloten om onze droom na te leven hadden we al uitgebreid contact gehad met Jan. Zijn tips en adviezen hebben ertoe geleid dat we de keuze hebben gemaakt ervoor te gaan. Een Spaans huis!
Voordat we zover waren zijn we goed op de hoogte gebracht door Jan en Michelle van de verschillende wijken in de omgeving van Javea.
Michelle heeft ons zeer goed geholpen om afspraken in te plannen bij huizen die aan onze wensen voldeden.
Eenmaal verliefd geworden op ons huis in Moraira heeft Berry ons heel goed begeleid in de bezichtigingen en de mogelijkheden. De zwembadaannemer was zelfs al bij de bezichtiging. Na een goed advies en onderhandeling door Berry was het bod diezelfde dag nog geaccepteerd.
Maar dan begint het echt proces pas, waar Prima Villa’s zich in onderscheid. De zorg om het van a tot z goed te regelen. Van een NIE tot aan een bankrekening en een goede locale advocaat die vloeiend Nederlands spreekt.
Eenmaal bij de Notaris. Werden we nog extra bijgestaan door Berry.
Zelfs een jaar na de aankoop en volop in de verbouwingen komt Berry nog buurten of de aannemers wel goed werk leveren.
Kortom, ik kan Prima Villa’s met Michelle, Jan en Berry ten zeerste aanbevelen vanwege hun (locale) expertise en vanwege de ontzorging van de eerste dag tot ver na de aankoop.

Score voor PrimaVillas: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Klanttevredenheidsonderzoek