Hoekstra

We kijken terug op een zeer positieve ervaring met PrimaVillas. Het kantoor werd ons aanbevolen vanuit ons privé netwerk, en naar later bleek hadden wij ook al een keer via een nieuwbouwproject per email contact gehad.

De uitgebreide intake bij on thuis in Heemstede met Jan en Michelle was zeer prettig en bovendien erg gezellig. Onze wensen werden in kaart gebracht en er werd uitleg gegeven over de gebruikelijke processen bij het aankopen van een woning in Spanje. Ook praktische zaken als het openen van een bankrekening en het aanvragen van een NIE nummer werd tot in de puntjes voorbereid voor ons.

Berry heeft ons begeleid bij de verschillende bezichtigingen die we hebben gehad. Altijd een leuke, nuttige en gezellige happening (het kopen van een huis moet een feestje blijven!) Zijn kennis van de verschillende wijken en technische inzichten waren zeer nuttig. Bovendien vonden wij het erg prettig dat er geen druk op ons werd gelegd en dat er geduldig doorgezocht werd, als we de bezichtigde huizen niet interessant vonden.

Uiteindelijk ons droomhuis gevonden! Na een uitstekende begeleiding bij het notariële proces zijn we in december 2022 formeel eigenaar geworden van ons geliefde Casa Calma Javea. Momenteel zijn we bezig met een verbouwing en we hopen in oktober helemaal klaar te zijn. Voor ons is het echt ons Paradijsje en we zijn zeer blij en dik tevreden met de begeleiding vanuit PrimaVillas.

Marcel, Nicolien, Hidde en Koen.

Score voor PrimaVillas: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Klanttevredenheidsonderzoek