Via vrienden die een huis via Prima Villas hebben gekocht zijn we in contact gekomen met Jan. Al snel kwam Michelle ook in beeld. Wij hadden 1 huis op het oog en Jan en Michelle hebben geregeld dat wij dat voor een weekend konden huren. Datzelfde weekend ook nog meer huizen bezocht. Het eerste huis werd het niet, maar op een ander huis werden we meteen verliefd. Maar we waren er maar een lang weekend. We wilden alle kosten op een rijtje krijgen. Jan regelde meteen een afspraak met een aannemer en nog andere dingen. Zo hadden we bij thuiskomst meteen een goed totaal plaatje. Diezelfde week hadden we het al gekocht. Jan en Michelle hielpen ons met alles, het is toch anders een huis in Spanje te kopen. Alles liep op rolletjes en Jan en Michelle informeerden ons steeds heel goed. Zelfs al was het hun zomervakantie, alles liep door. Nu de overdracht gehad en zo blij dat we het via deze weg konden doen. Als je een huis zoekt in Xabia en omgeving zou ik zeker contact met Prima Villa's opnemen. Je wordt ontzorgd.

Score voor PrimaVillas: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Klanttevredenheidsonderzoek