Jan en zijn dochter Michelle zijn voor een eerste kennismakingsgesprek bij ons thuis geweest en dat voelde meteen vertrouwd. Het is ook niet “zomaar” een stap om een huis in het buitenland te kopen. Wij zijn van het zoeken naar een woning tot de uiteindelijke koop zo fantastisch geholpen, dat gezegd mag worden dat we dat zonder de hulp van Jan en Michelle beslist niet hadden gerealiseerd. Er komt zoveel op je af, allerlei zaken waar je bij aanvang van het avontuur niet bij stilstaat of over nadenkt. Dan is goede hulp van onschatbare waarde en die hebben wij gekregen! Vanaf 1 september 2021 zijn wij dan ook de trotse eigenaren van een prachtige villa in Jávea, maar daar bleef het niet bij….dan moet er nog steeds van alles geregeld worden….óók die zorg wordt volledig uit handen genomen d.m.v. het aandragen van de juiste en vooral betrouwbare contacten.
Kortom, wij hadden deze droom zonder Michelle en Jan van Prima Villas nooit gerealiseerd als we niet zo waren bijgestaan door hun! Bedankt Michelle en Jan, wij zullen jullie bij iedereen die zijn of haar droom(huis) in Spanje najaagt van harte aanbevelen!
Jullie zijn toppers, die doen wat ze beloven!
Frits & Brigitte - Xabia

Score voor PrimaVillas: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja