Het eerste contact met PrimaVillas verliep via de website, wij hadden dus geen referenties. Na een telefoongesprek waarin we duidelijk konden uitleggen waar we naar op zoek waren, zijn wij naar Spanje (Javea) gegaan. Het advies van PrimaVillas was om 2 dagen de tijd te hebben voor een rondleiding door de omgeving en het bekijken van huizen. Voor ons was het de eerste kennismaking met die omgeving en de rondleiding gaf een goede indruk en heel veel informatie. De volgende dag werden wij voorgesteld aan een bouworganisatie die villa's in aanbouw had op verschillende locaties. De afspraken waren goed voorbereid en het bezoek was daardoor zeer efficiënt: een gesprek bij de bouworganisatie, rondleiding op verschillende percelen in aanbouw en ook een rondleiding door een villa die gereed was. Door deze efficiënte manier van werken en de antwoorden op alle vragen die wij aan PrimaVillas konden stellen, hebben wij al snel een keuze kunnen maken voor een prachtig project in aanbouw. Van de aankoop van de villa hebben wij nooit een moment spijt gehad en ook hebben wij niet getwijfeld aan de deskundigheid van alle partijen die betrokken waren.
Door de heldere adviezen van PrimaVillas en de nuttige contacten (zoals Nederlands sprekende advocaat, verzekeringsadviseur, accountant) hebben wij het traject als uitermate plezierig en niet stressvol ervaren. Kortom een aanrader om begeleiding te zoeken bij PrimaVillas voor de aankoop van onroerend goed in het buitenland!

Score voor PrimaVillas: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja