Wij zijn zeer onder de indruk van de dienstverlening en expertise van PrimaVillas. Het begon met een persoonlijk inventarisatiegesprek bij ons thuis waarin wij al onze wensen en vragen kwijt konden. Vervolgens werden we volledig begeleid bij het boeken van een vliegticket, auto en accommodatie in Spanje. Enkele weken later aangekomen in Spanje zijn wij meerdere dagen op pad geweest met Jan Bloem en heeft hij ons de mooiste plekjes laten zien.
We wilden in eerste instantie voor een duurdere nieuwbouw villa kiezen, maar Jan raden ons dat af gezien de prijs te hoog was. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een reeds opgeleverde nieuwbouw villa. Jan heeft ons wederom van A tot Z begeleid, waaronder het openen van een bankrekening en aanvraag hypotheek, tot aan de notariële overdracht van de woning, het aanvragen van internet en telefonie, etc. Uiteindelijk heeft Jan ons zelfs persoonlijk naar verschillende winkels gebracht om meubelair en apparatuur te kopen en ons geholpen met het in elkaar zetten van enkele meubels. Kortom, wij zijn zeer onder de indruk en zouden PrimaVillas aan iedereen willen aanbevelen. Jan is eerlijk, direct en maakt waar wat hij zegt!

Score voor PrimaVillas: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja