Wij zochten een grondstuk in de buurt van Javea en hadden nogal wat wensen. Via internet kwamen we bij de website van PrimaVillas terecht en hebben we contact opgenomen met Jan Bloem. De eerste kennismaking was bij ons thuis. Jan legde ons helder en duidelijk uit wat we konden verwachten en wat zijn werkwijze was. Het klikte meteen. We hebben kort daarna een vlucht naar Alicante geboekt en Jan heeft ons twee dagen overal mee naartoe genomen zodat we de omgeving van Javea konden zien en ervaren. Ook hebben we diverse grondstukken bekeken. Niets was Jan teveel. Helaas vonden we nog niet het geschikte grondstuk dus zijn we een paar maanden later nog eens gaan kijken. Ook toen heeft Jan ons allerlei grondstukken laten zien, alsook villa's in aanbouw en we hebben diverse bouw firma's bezocht. Helaas zat ook deze keer ons droom grondstuk er nog niet bij. Terug in Nederland zagen we op internet een grondstuk in Altea. Toen hebben we Jan gevraagd om dit grondstuk in Altea te gaan checken voor ons. Dat heeft hij gedaan en hij stuurde ons informatie en filmpjes van het grondstuk. Daarop zijn wij meteen naar Altea gekomen en hebben dit grondstuk aangekocht. Jan heeft ons met het hele traject begeleid wat wij zeer prettig vonden. Ook de nazorg wordt door Jan verzorgt want met de aankoop van een grondstuk zijn we er nog lang niet. We gaan een villa laten bouwen en ook daar komt veel bij kijken. Wij kunnen PrimaVillas echt van harte aanbevelen. Jan Bloem is eerlijk, vakkundig, geduldig en ook nog eens heel erg aardig.

Score voor PrimaVillas: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja