Thijs

Complete pergola besteld met een elektrisch zonnescherm. Geen mogelijkheid om te controleren of het juiste product was geleverd (op de door staat geen artikelnummer wat te relateren is aan een artikel op de site). Uiteraard wordt het zonnescherm opgerold verzonden en kan je hem pas uitrollen nadat deze compleet is gemonteerd en aangesloten is op stroom. Na het uitrollen bleek het de lichtgrijze variant te zijn ipv de donkergrijze. Na meerdere mails blijkt dat JimmyatWork geen enkele tegemoetkoming wil doen. Zij hebben een verkeerd product gestuurd en dat is nu mijn probleem. Ik mag het verkeerd toegestuurde zonnescherm wel terug sturen maar de transportkosten zijn voor mij ( deze kosten zullen niet niks zijn gezien het gaat om een product van 4 meter en aardig zwaar is) en afhankelijk van de staat krijg ik minimaal 50% van het betaalde bedrag terug, maar gezien de verpakking geopend is en het product geïnstalleerd moest worden om überhaupt te zien welke variant zonnescherm het betrof, zullen zij het scherm niet verder kunnen verkopen dus waarschijnlijk blijft het bij de 50%. Het is aan JimmyatWork te bepalen wat het percentage is... Ik heb aangeboden om een glazenwand te bestellen en gevraagd of ze bij levering wellicht het verkeerd geleverde zonnescherm mee terug zouden kunnen nemen, maar dat wil JimmyatWork niet. Kortom als je hier besteld dan hoop ik dat je niet een verkeerd product toegestuurd krijgt van JimmyatWork want dan is het jou probleem. Erg slechte service als je het mij vraagt. Wij waren van plan nog veel accessoires bij te bestellen en hebben dit ook aangegeven (volledig glazen wanden rondom), maar ook hier zijn ze niet gevoelig voor en deze zullen we met deze slechte ervaring dan ook elders gaan bestellen. Koop je een pergola van meer dan 10.000 euro en dan wordt je zo behandeld. Ik vind het een slechte zaak en raad af om bij JimmyatWork te bestellen om deze reden.

Productkwaliteit

Verbeterpunten en/of tips

Aftersales

Score voor Jimmy at Work: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee