Quoc LeQuy

Erg veel geld voor minder kwaliteit

Snel levering
Product is zeer goed verpakt

Verbeterpunten en/of tips

De lamellen zijn slecht afwerkt, ene hoekplaten te veel spleet t.o.v. andere hoekplaten.
Voedingskabel is ongeveer 40cm lang uit de koker, men moet de kabel verlengen.
De Verona aluminium pergola met lamellen 4 x 3 m elektrisch kost bijna 6000euro, maar zit er niet eens een stekker erbij. Ik moest naar de bouwmark om een stekker te kopen.
De betonpoeren zijn van slechte kwaliteit, overal gaten er in en bovenkant is een beetje bol, hierdoor sluit de staandersvoet niet goed aan.
De glazen schuifwanden zien er heel erg goedkoop uit, ik ben genoodzaakt dit elders te bestellen.
Jammer dat ik er geen foto kan posten !!!

Plus punten:
De pergola was snel geleverd.
Product was erg goed verpakt'(veel beschermingsfolie en schuimrubber).

Reactie Jimmy at Work:

Beste meneer Lequy,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback en voor het delen van uw ervaring met onze Verona aluminium pergola. We waarderen het dat u de snelle levering en de zorgvuldige verpakking benadrukt.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de afwerking van de lamellen, de lengte van de voedingskabel, en de kwaliteit van de betonpoeren. Uw opmerkingen hierover nemen we zeer serieus, en we zullen dit intern bespreken om de kwaliteit van onze producten verder te verbeteren. Wat betreft het ontbreken van een stekker, begrijpen we uw frustratie en zullen we dit punt meenemen bij de evaluatie van ons productaanbod.
Het is jammer om te horen dat de glazen schuifwanden niet aan uw verwachtingen voldoen. We streven ernaar om onze klanten producten van hoge kwaliteit te bieden, en we zullen uw feedback gebruiken om onze diensten te verbeteren.
Mocht u verdere vragen of zorgen hebben, dan staan we uiteraard voor u klaar om te helpen. We hopen dat u, ondanks de genoemde punten, toch kunt genieten van uw pergola.
Jimmy at Work

Score voor Jimmy at Work: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee