Roziena Ibrahim

Ik wil graag mijn teleurstelling uiten over de Allround cursus die ik bij Jolange heb gevolgd. Allround Cursus.

Helaas voldeed de cursus op meerdere vlakken niet aan mijn verwachtingen.

Allereerst waren de producten die tijdens de cursus werden gebruikt van lage kwaliteit. Dit beïnvloedde niet alleen het leerproces, maar ook het eindresultaat van de behandelingen. Daarnaast viel de manier van lesgeven erg tegen. De instructies waren vaak onduidelijk en er was weinig persoonlijke begeleiding. Dit maakte het lastig om de technieken goed onder de knie te krijgen.

Een specifiek onderdeel van de cursus, het sugarwaxen, was helemaal een teleurstelling. Ik heb hier niks nieuws geleerd en voelde me aan het eind van de les net zo onbekwaam als aan het begin. Dit is zeer frustrerend, aangezien ik had verwacht na de cursus zelfstandig en vol vertrouwen deze behandelingen te kunnen uitvoeren.

Hoewel ik een klachtenmail heb gestuurd, heb ik tot op heden niets vernomen van Jolange. Dit is erg triest, vooral omdat ik altijd heb gehoord dat Jolange een gerenommeerd opleidingsinstituut is. Ik had eigenlijk nog meer cursussen willen volgen bij Jolange, maar door deze negatieve ervaring zie ik daar nu van af. Ik kan anderen ook niet aanbevelen om hier een cursus te volgen.

Ik hoop alleen nog dat Jolange mijn klacht serieus neemt en met een passende oplossing komt. Het zou toch zonde zijn als een opleidingsinstituut met zo'n reputatie niet goed omgaat met feedback van cursisten.

Reactie Jolange Opleidingen:

Beste Roziena,
Bedankt voor je feedback. Deze hebben we zeer serieus genomen. We hebben eerder contact gehad en daarbij zijn we tot een passende oplossing gekomen. We hopen dat we jouw negatieve ervaring daardoor om kunnen zetten naar een positieve.
Team Jolange

Score voor Jolange Opleidingen: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee