D.Berkhout

Goeden dag,

Op 24 augustus 2024 had ik geboekt voor onze 2 jongens om van 16.00 tot 17.30 te jumpen.

Bij binnenkomst eerst al t gevoel dat je als klant niks waard bent omdat de dame achter de balie gezellig achterover geleund tegen de andere kant met een collega stond te praten. Ze keek me aan en ging verder met haar gezellige babbel. reageerde pas (zichtbaar geërgerd dat we haar blijkbaar in haar gezellige gesprek stoorden) nadat ik haar aan bleef kijken. Ze had veel moeite om mijn reservering te vinden, oke dat kan. Ik krijg de bandjes snel toegeschoven en de mededeling dat ze maar naar t rode scherm moeten kijken eerst.

Nu de verdere ergenissen....
- muziek staat ZO Hard dat iedereen moet schreeuwen ookal zit je naast elkaar.
- Alles is smerig. Tafels zijn smerig, plakkerig en nat van al het drinken. Ik zat met mijn trui bijna vast geplakt.
- wc's ook zo verschrikkelijk smerig dat ik het wel ophoudt en onze jongens van mij ook niet mogen. Alles overal drijfnat, overal wc papier, bekertjes. Zelfs de wc brillen die kapot zijn en bijna 45 graden gedraaid zijn op de wc potten.

Nee ik kom hier nooit meer met onze jongens.
Ookal is het jump gedeelte prima maar verder is t eigenlijk te triest voor woorden. Jammer echt jammer.

Hoop dat er met deze klachten wat gedaan wordt.

Mvg
D. Berkhout

Reactie Jump-XL Amersfoort:

Goedemiddag!
Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet geweest is wat het wel zou moeten zijn!
Uiteraard nemen wij de reviews serieus en gaan wij dit intern aanpakken.
Hopelijk kunnen wij u de volgende keer een betere ervaring geven.

Score voor Jump-XL Amersfoort: 0.5/5
1,5 uur jumpen voor onze 2 jongens