Danielle

We zijn grote fans van Jumpsquare Arnhem. Als mijn neefjes blijven logeren, willen ze altijd graag naar Jumpsquare Arnhem. We merkten nu dat het meivakantie was en een stuk drukker dan normaal. Op de heenweg had de jongste, vermoedelijk vanwege de warmte, een driftbui. Die ging op de grond liggen en was lastig mee te krijgen. Hierdoor kwamen we 15 minuten later aan dan de starttijd op het ticket. We legden de situatie uit aan de kassa en er werd aan de jump masters op het veld aangegeven dat er twee kinderen waren die 15 minuten langer mochten dan de klok. Toch kreeg mijn ene neefje geen extra tijd, waar hij verdrietig over was. De ander wilde graag op een bepaald onderdeel en had dit bij de jumpmaster op het veld aangegeven. Het onderdeel ging open toen hij toevallig een ijsje at. Ze waren allebei na afloop verdrietig, terwijl ze normaal gesproken heel blij zijn na het bezoek. Ik vermoed dat dit echt door de meivakantie drukte was, want bij andere bezoeken zijn we zeer over het personeel te spreken.

Reactie Jumpsquare Arnhem:

Beste Danielle,
Bedankt voor uw feedback, dit is niet de manier waarop wij dit normaal gesproken zouden oplossen. Ik neem daarom direct even contact met u op over de mail.
Onze excuses voor het voorval. Hopelijk is uw volgende bezoek meer naar wens.
Met sportieve groet,
Team Arnhem