W. de Wildt

In april '24 heb ik contact gezocht met het Juridisch Centrum waar men mij vakkundig , vlot en duidelijk in de communicatie hebben bijgestaan.

Woonplaats/Provincie

Gorinchem

Uw beoordeling

In april '24 zakte voor mijn gevoel de grond onder de voeten weg, daar ik de dacht eerder DE baan te hebben gevonden!
Echter bleek dit niet van al te lange duur daar wat ik dacht wat duidelijk was besproken en mondeling was afgesproken, helemaal niets van overeind bleef. Hoe kan je een kat in de zak kopen.
Daar ik wel wist waar het naar toe ging, heb ik tijdig het internet uitgeplozen voor informatie.
Een aantal bedrijven had ik aangeschreven. En het Juridisch Centrum reageerde als snelste. Dat moest ik hebben.
Het contact met Dhr. R. Smits was zeer goed te noemen.
In mijn functies vond ik het altijd belangrijk: Doen wat je beloofd en geef de klant meer dan wat hij verwacht.
Hij legde alles goed, duidelijk en zakelijk uit. En zorgde met zijn vakkundigheid ervoor dat mijn zorgen op een lager pitje kwamen te staan. Want dit gebeuren had ik nimmer eerder meegemaakt noch verwacht.
Men doet wat beloofd. Het telefonisch contact wordt met mail bevestigd. Men belt terug op de datum wat is beloofd. Hier hecht ik waarde aan.
Dit lijkt vanzelfsprekend. Echter in praktijk wil dat nog eens anders lopen.

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: