Jo-Ann

Uitmuntend!

Woonplaats/Provincie

Noord-Holland

Uw beoordeling

Beste Iris, wat ben ik blij dat u mij belde (omdat ik eigenlijk was vergeten wie ik om hulp had gevraagd). U luisterde heel goed naar mijn vraaghulp, is misschien ook wel uw werk, maar u gaf mij meteen het gevoel dat ik in mijn recht stond. Door u voelde ik me gehoord, gezien en bijgestaan. Wat ik heel fijn vond is dat u mij tijdens het hele proces eerlijk en oprecht op de hoogte heeft gehouden. Ook vind ik u eerlijk vwb de prijs, offerte en de afloop hoe het erna is afgehandeld. Bellen en mailen, eigenlijk vind ik dat u veel meer heeft gedaan dan ik had verwacht. Heldere en duidelijke communicatie en ik werd ook echt kalm van Iris. Ik hoefde niet veel te vertellen en voelde me daarom ook heel goed begrepen en bijgestaan. Voor de prijs vind ik het de moeite waard om hulp in te schakelen via het juridisch centrum. De zaak heb ik dankzij Iris gewonnen en ging echt heel snel. Binnen 1 week was alles geregeld en de tegenpartij kon ineens nu wel snel reageren;). Ik raad het juridisch-centrum daarom ook echt aan. Mocht ik ooit (wat ik niet hoop) weer in zo'n situatie terecht komen of ik ken iemand die hulp nodig heeft zal ik zeker Iris aanraden!!

Score voor Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: