Jagerman

Misleidende informatie over het eigen productieproces uit Kampen. Mijn premium matten werden verzonden vanuit een Duitse firma. Dit wordt ook al maanden door andere reviewers geconstateerd maar het wordt niet aangepast.
Dit is laakbaar en valt onder een oneerlijke handelspraktijk.
Waren de matten dan goed geweest, dan was dit allesnog door de vingers gezien, maar de mat was te kort afgesneden en bij lange na niet correct.
0,0 reactie van de klantenservice na bericht via de website inclusief foto’s. Ook geen ontvangstbevestiging. We wachten dus een week op info, maar betwijfel of hier nog wat mee gaat gebeuren.
Al met al worden de claims op de webwinkel bij lange na niet waargemaakt. Rest nog een afkeurende review.
Dit bedrijf heeft echt wat uit te leggen waar de spullen vandaan komen!

Duidelijke info over de verschillende producteigenschappen

Aftersales, misleidende claims over eigen fabricage in Kampen

Reactie Just Carpets:

Beste Jagerman,
Bedankt voor het plaatsen van de review.
Door de vakantieperiode en dat onze medewerkers ook met vakantie zijn hebben we helaas dus een kleinere bezetting waardoor het langer kan duren voor je een reactie hebt ontvangen.
Inmiddels hebben we mailcontact gehad en heb je een uitleg gekregen voor wat betreft onze werkwijze en productielocatie e.d. en is dit ook doorgezet.
Voor wat betreft de pasvorm die niet overeenkomt, we zijn dit momenteel aan het nakijken wat er wellicht fout is gegaan. Zodra we meer weten nemen we uiteraard weer contact met je op met een passende oplossing.

Score voor Just Carpets: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee