1908 beoordelingen

a

Prima bedrijf, goede service, doch matige ervaring.

Ik heb een Le Mans 2 kast besteld (met spoed), echter de gewenste breedtemaat was moeilijk leverbaar. Kast-inrichting.nl had deze wel liggen, maar was al opengemaakt. Hier waarschuwde de mevrouw aan de telefoon al wel voor. De spullen zouden echter wel goed en onbeschadigd zijn. Bij binnenkomst kreeg ik echter het idee dat de goederen opnieuw in bubbeltjesplastic waren gewrapt en in een doos waren gegooid. Op 1 van de borden zaten ook enkele vegen die niet meer te verwijderen zijn. Daarnaast was één onderdeel kapot/afgebroken, wat ik erg slordig vond. Na 1 telefoontje werd er echter direct een nieuw onderdeel opgestuurd. Die dag erna werd er geconstateerd dat er een gespiegeld onderdeel was opgestuurd en hebben ze direct uit eigen initiatief een nieuw onderdeel toegestuurd, met het vriendelijke verzoek of ik het verkeerd toegestuurde onderdeel wilde terugsturen. Na terugsturen hebben ze dit dezelfde dag nog vergoed. Je merkt wel dat dit bedrijf gewoon goed is, gezien de manier van meedenken en hun eigen initiatieven.

Score voor Kast-inrichting.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja