1908 beoordelingen

gaarne behoud ik de optie om anoniem te blijven.

Ik kocht bij hen via de webwinkel een kledingstang van 1,50 meter met bijbehorende houders. Ik kreeg de stang tijdig geleverd, alhoewel op de site nergens stond hoe lang ik kon verwachten.
De stang werd goed verpakt geleverd. Toen ik de houders erop zette, bleek de stang echter te breed, doordat de houders erg dik waren. Hier had ik geen rekening mee gehouden. Ik had het fijn gevonden als een bedrijf met ervaring hierin, mij op de hoogte ervan had gesteld dat ik met houders rekening moest houden. Nu moest ik zelf de stang alsnog bijzagen.
Tevens valt me op dat ik in de feedback geen duidelijke mogelijkheid heb om de verbeterpunten te kunnen opmerken. Wellicht is het een goed idee om dit toe te voegen aan jullie feedback concept.
Wellicht is het daarnaast ook handig om mensen uit te laten kiezen op welke dag het pakket bezorgd wordt. Zo kan men een beetje rekening ermee houden en thuis zijn. Ik vind het niet erg om langer te wachten, als ik dan thuis ben.

Keurige communicatie in de mails en een duidelijk bericht over wanneer ik mijn pakket kon verwachten.

Score voor Kast-inrichting.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja