1908 beoordelingen

Hans

Snel in reageren op mail

Snelle levering. Maar product voldoet niet aan wat hij hoord te doen. Retour sturen is mogelijk alleen draai ik zelf voor de retour kosten op, terwijl het product niet doet waarvoor het aangeboden wordt

Reactie Kast-inrichting.nl:

Beste heer Voortman,
Jammer dat u er voor heeft gekozen een slechte review te plaatsen, na alle mailwisseling die we hebben gehad.
Onderstaand nogmaals mijn laatste mail:
Op iedere RVS spoelbak zou de houder gewoon goed moeten werken, een stenen bak is bijvoorbeeld wel lastig omdat deze inderdaad veel dikker is.
Het is dus vreemd dat het bij u niet goed werkt, van afstand is dat door ons echter slecht te beoordelen.
Uiteraard is het mogelijk de vaatdoekhouder te retourneren, onderstaand de links naar de retourprocedure en het retourformulier:
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Zodra de retourzending in goede orde bij ons binnen is wordt het complete factuurbedrag inclusief de oorspronkelijk betaalde
verzendkosten aan u teruggestort.
Dat de kosten voor de retourzending voor eigen rekening zijn, staat duidelijk vermeld op de website bij de informatie over de retourprocedure.
Nicole Verhoeve-Bark
Kast-inrichting.nl

Score voor Kast-inrichting.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee